"Detal Dzisiaj Network" będzie miesięcznikiem
Od stycznia wydawany do tej pory jako dwutygodnik poświęconyrynkowi FMCG magazyn "Detal Dzisiaj - Network" (Trade Press)ukazywać się będzie co miesiąc. W związku ze zmianą częstotliwościwydawania pisma nie jest jednak planowana na razie zmiana jegomakiety.
- Na łamach magazynu prezentowane będą nie poszczególne rynkiproduktów, jak do tej pory, ale opinie kluczowych graczy o całychgrupach produktów. Przykładem może być przygotowywane do numeru1/2008 zestawienie zatytułowane "Obiadowa półka", w którym pojawiąsię producenci bulionów, zup, makaronów, ketchupów, przypraw itp. -mówi redaktor naczelny "Detal Dzisiaj - Network" WitoldNartowski.
Opinie o poszczególnych segmentach rynku będą uzupełnieniem doszczegółowej prezentacji rynków produktów. Magazyn pisać będzie teżo najważniejszych osobach stojących za "Success Stories" w branżyFMCG prezentując zarówno ich sylwetki zawodowe, jak i prywatnezainteresowania. Dodatkowym elementem pojawiającym się na łamachkażdego numeru będzie cover story - omówienie najistotniejszego wdanym momencie problemu nurtującego przedstawicieli rynku FMCG wPolsce.
W dalszym ciągu w "Detal Dzisiaj Network" obecne będzie badanieCategory Stock Master, z którego można dowiedzieć się, kto osiąganajlepsze wyniki pod względem obecności jego produktów na sklepowejpółce. Pismo nadal będzie też prezentować ofertę wyposażeniową dlasieci handlowych, obraz poszczególnych kategorii w reklamachumieszczanych w gazetkach promocyjnych sieci, a także temat numeruoraz komentarze i felietony analityków rynku FMCG.
"Detal Dzisiaj Network" ukazuje się na rynku od 1998 roku, dostycznia 2007 roku pismo wychodziło pod tytułem "SupermarketNews".
Dołącz do dyskusji: "Detal Dzisiaj Network" będzie miesięcznikiem