Dialog reklamuje „supernovą ofertę dla biznesu”
Telefonia Dialog rozpoczęła internetową kampanię reklamową swojej oferty dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały agencja interaktywna MindChili i dom mediowy Media Contacts.
Ruszająca właśnie w internecie kampania Dialogu reklamuje jego „supernową ofertę dla biznesu”, na którą składają się trzy usługi: internet oraz telefon stacjonarny i komórkowy. Przekaz podkreśla zalety promocji skierowanej do przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i mikro firm.
Akcja obejmuje mailingi (Onet.pl, Wp.pl, O2.pl), bannery (m.in. Money.pl, Bankier.pl, Goldenline.pl, Rzeczpospolita.pl, eGospodarka.pl, Infor.pl, GazetaPrawna.pl) oraz reklamy w Google i sieciach kontekstowych. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja interaktywna MindChili, a media zaplanował dom mediowy Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: Dialog reklamuje „supernovą ofertę dla biznesu”