SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dialog reklamuje „supernovą ofertę dla biznesu”

Telefonia Dialog rozpoczęła internetową kampanię reklamową swojej oferty dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały agencja interaktywna MindChili i dom mediowy Media Contacts.

Ruszająca właśnie w internecie kampania Dialogu reklamuje jego „supernową ofertę dla biznesu”, na którą składają się trzy usługi: internet oraz telefon stacjonarny i komórkowy. Przekaz podkreśla zalety promocji skierowanej do przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i mikro firm.

Akcja obejmuje mailingi (Onet.pl, Wp.pl, O2.pl), bannery (m.in. Money.pl, Bankier.pl, Goldenline.pl, Rzeczpospolita.pl, eGospodarka.pl, Infor.pl, GazetaPrawna.pl) oraz reklamy w Google i sieciach kontekstowych. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja interaktywna MindChili, a media zaplanował dom mediowy Media Contacts.

Dołącz do dyskusji: Dialog reklamuje „supernovą ofertę dla biznesu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KAMMEL
fajny bannerek, ciekawie zrobiony, ciekawe jak wygląda on line
odpowiedź