"Dilemma is over" reklamuje Isover
Pod hasłem "Dilemma is over" prowadzona jest w prasie kampania reklamowa materiałów budowlanych Isover. Przekaz akcji opiera się na pytaniach i odpowiedziach dotyczących izolacji domu.
Prasowa kampania reklamowa materiałów budowlanych Isover jest utrzymana w tonie eksperckim. Poszczególne warianty kreacji zawierają odpowiedzi na pytania dotyczące izolacji domu, które zadają architekt, wykonawca i człowiek budujący dom. Akcja pod hasłem "Dilemma is over" promuje wizerunek marki Isover oraz konkretne produkty: system Isover Vario, Isover Uni-Mata Flex i Comfort oraz Isover Tup i Taurus.
Akcja od połowy marca jest prowadzona w tygodnikach opinii (Polityka, Wprost) oraz w prasie branżowej (m.in. Murator, Architektura, Budujemy dom, Izolacje, Builder, Ekspert Budowlany). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja reklamowa DEMO Effective Launching, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Dilemma is over" reklamuje Isover