SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach

Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną „Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji”. Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę.

Disney+ już kilka miesięcy temu zapowiedział zmiany w cenniku. Od 17 października dotyczą one nowych subskrybentów. Zamiast jednego pakietu za 37,99 zł miesięcznie wprowadzono  dwie opcje: Standard za 29,99 zł miesięcznie lub 299,90 zł rocznie  (rozdzielczość wideo1080, Full HD, 2 urządzenia jednocześnie, dźwięk 5.1) oraz Premium za 49,99 zł miesięcznie lub 499,90 zł rocznie (4K UHD, HDR, 4 streamy, Dolby Atmos). Pod koniec października Disney+ pozwolił dotychczasowym subskrybentom obniżyć cenę pakietu (zmienić go na Standard) w dziale „Konto”.

Jak wybrać pakiet w Disney+?

Osoby, które nie zmieniły nadal pakietu, otrzymują wiadomość e-mail od platformy. Od 12 grudnia będą musiały korzystać z jednego z nowych pakietów.  - Mamy nadzieję, że dotychczasowa oferta Disney+ spełniła Twoje oczekiwania. Planujemy zwiększyć cenę subskrypcji Disney+ Premium rozliczanej przez Disney+ do 49,99 zł za miesiąc, z dniem XX (tutaj data wygaśnięcia subskrypcji) grudnia 2024 roku. Nie podniesiemy Twojej ceny, dopóki nie wyrazisz na to zgody. W tym celu przejdź na stronę Disney+, gdzie zobaczysz komunikat na ekranie. Jeżeli klikniesz „Zaakceptuj nową cenę”, zaczniemy naliczać nową cenę począwszy od następnego okresu rozliczeniowego. Aby zmienić plan lub odmówić poprzez anulowanie subskrypcji; kliknij „Inne opcje”.  Jeżeli anulujesz subskrypcję, możesz kontynuować oglądanie Disney+ do końca aktualnego okresu rozliczeniowego - czytamy w wiadomości.

Jeśli ktoś chce dalej mieć dostęp do treści 4K/HDR na czterech urządzeniach jednocześnie, to powinien zaakceptować nową cenę. Jeśli komuś wystarczy jakość Full HD i dwa streamy jednocześnie, to może zdecydować się na wybór tańszego pakietu Standard. Wówczas w grudniu zostanie pobrana z konta już niższa opłata. Do tego momentu, odtwarzanie treści w jakości Ultra HD będzie dostępne. W ostatnim czasie Disney+ wprowadził też opłatę za dodatkowego użytkownika spoza gospodarstwa domowego, która wynosi 17,99 zł miesięcznie.

Co z klientami Grupy Polsat Plus?

Od momentu debiutu Disney+ na polskim rynku mniej za Disney+ mogą płacić abonenci Polsat Box, Polsat Box Go i Netii. Firmy zawarły bowiem umowę o współpracy. - Dostawca usługi Disney+ wprowadza dwa nowe plany dostępu do Disney+ - plan Standard i Premium. W Polsat Box zmiany zostaną wprowadzone 10 listopada br. Wszyscy abonenci platformy posiadający dostęp do Disney+ będą mogli korzystać w początkowym okresie z planu Premium: abonenci z usługą Disney+ na czas określony – w okresie obowiązywania umowy na czas określony, abonenci, których usługa Disney+ jest lub stanie się usługą na czas nieokreślony – promocyjnie do 31 stycznia 2025 r. Po tym czasie będą mieli dostęp do planu Standard. Abonentom, którzy mają dostęp do Disney+ w cenie 37,99 zł, a ich usługa dostępu Disney+ po 31 stycznia 2025 r. będzie usługą na czas nieokreślony, zostanie obniżona cena za plan Standard do rynkowej kwoty 29,99 zł - mówiła Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu, właściciela marki Polsat Box.

W innej sytuacji mają być osoby, które dopiero podpiszą umowę z platformą cyfrową. - Nowi klienci Polsat Box od 10 listopada będą mogli skorzystać z możliwości zakupu usługi Disney+ z planem Standard. W Polsat Box obowiązują promocje oparte na zasadzie „Im wyższa oferta TV, tym taniej”, czyli w tym przypadku im wyższy pakiet podstawowy, tym dostęp do Disney+ tańszy, aktualnie np. z pakietem XL kosztuje on 15 zł/mies. Z kolei pakiet dodatkowy Stream+ zawierający Max i Disney+ można mieć już od 25 zł/mies. – wyjaśniała Zomer.

Dołącz do dyskusji: Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niesluchacz
Zrezygnowałem już dawno.
6 3
odpowiedź
User
Dla UOKiK
Jakość nie powinna być uzależniona od wciskanych na siłę dodatkowych dostępów (których wiele osób wcale nie potrzebuje).
Jest to zmowa cenowa kopiująca model Netflixa.
9 0
odpowiedź
User
Aleksandra
Lepiej już pójść na cmentarz.
1 2
odpowiedź