„Dobrze wpaść na Żubra” w reklamie piwa Żubr (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska) z animowanym brand hero tej marki. Kampanię, pod hasłem „Dobrze wpaść na Żubra”, przygotowały firmy Walk Creative, Papaya Films, Juice, Platige Image, IQ Marketing, Kalicińscy.com, MEC i Q&A Communications.
W nowej reklamie piwa Żubr bohater tej marki występuje w roli strażnika puszczy, czuwającego nad bezpieczeństwem wszystkich mieszkających w niej zwierząt. Podkreśla to zabawnie dwuznaczny slogan: „Dobrze wpaść na Żubra”.
- Celem kampanii jest zaprezentowanie nowego oblicza Żubra: bardziej czujnego, aktywnego i stanowczego, a także wartości, jakie za nim stoją: rozwagi, poczucia odpowiedzialności oraz opiekuńczości - opisuje Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr.
Poprzednia kampania marki, prowadzona w kwietniu, przebiegała pod hasłem „Żubr podchodzi do grilla” (przeczytaj więcej i obejrzyj spot). W zeszłym miesiącu piwo Żubr trafiło do sprzedaży w zmienionych butelkach i puszkach, zaprojektowanych przez agencję Ikar (więcej na ten temat).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative, dla której jest to jednorazowy projekt dla Żubra. Stałą obsługę marki od agencji Paralotna przejmuje G7, która wygrała rozstrzygnięty pod koniec kwietnia przetarg.
Obecny spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją - Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją reklamy sprawował zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing, za działania w internecie odpowiada agencja Kalicińscy.com, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za komunikację PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Dobrze wpaść na Żubra” w reklamie piwa Żubr (wideo)