Drugi Lew dla Arc Warsaw
Agencja Arc Warsaw (Leo Burnett Group) zdobyła w Cannes Brązowego Lwa w kategorii Cyber.
Doceniono kampanię internetową „Before You Enter – Wear Condoms” przygotowaną dla Krajowego Centrum ds. AIDS.
- Nie od wczoraj nasz zespół wyróżnia się dużą kreatywnością. Ta sama praca została już doceniona w naszym kraju – mówi nam Robert Lipka z Arc Warsaw.
Na tegorocznym bardzo ważnym w środowisku Polskim Konkursie Reklamy (KTR) tę samą pracę w kategorii „Nowe media” (strony www, mikrowitryny, prezentacje online) nagrodzono złotem.
(Pracę zobaczyć można tu.)
Dzień wcześniej Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewicz również z Arc Warsaw zdobyli na międzynarodowym konkursie reklamy Cannes Lions Brązowego Lwa w kategorii Young Creatives (zdjęcie).
Podobne informacje:
Dołącz do dyskusji: Drugi Lew dla Arc Warsaw