Dsk dla Hitachi
Koncern Hitachi Power Tools poszerzył swój asortyment o nowy produkt: kosy spalinowe. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania BTL
Opracowanie kreacji oraz produkcję materiałów POS powierzono - obsługującej Hitachi od 2004 r - agencji reklamowej dsk.
Kampania pod hasłem: "Trzeba mieć fantazję i… odpowiedni sprzęt" rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca czerwca. Oprócz Polski obejmować będzie Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Serbię, Chorwację, Macedonię oraz Włochy i Holandię. Wszystkie materiały dla tych krajów przygotowała Agencja dsk.
To już kolejny raz, kiedy kreacja opracowana przez dsk wykorzystywana jest także poza Polską. W 2003 r. spot telewizyjny przygotowany przez agencję dla Panasonic Polska, ogladać mogli także widzowie Europy Środkowo- Wschodniej. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku firmy DLH (producent podłóg i wyrobów z drewna egzotycznego) gdzie kreacja do ogłoszeń prasowych i materiałów BTL była adaptowana w Czechach i na Słowacji.
Dołącz do dyskusji: Dsk dla Hitachi