SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki na rynku magazynów komputerowych

Bez zmian na rynku prasy komputerowej i magazynów poświęconych grom komputerowym. Na pozycji numer jeden utrzymał się PC Format, mimo spadku sprzedaży i 16 proc.

PC Format (Wydawnictwo Bauer) miał we wrześniu 2009 sprzedaż ogółem na poziomie 90 159 egz. (107 534 egz. w analogicznym okresie 2008 roku) - wynika z danych ZKDP opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się 'CD Action' (Wydawnictwo Bauer) - 83 680 sprzedanych egz. (w dół o 26 proc.). Na podium znalazł się też magazyn 'Komputer Świat' (dwutygodnik - Axel Springer Polska) - 48 437 egz. (spadek o 31 proc.).

wrzesień

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogólem
PC Format 90 159 107 534
CD Action 83 680 112 484
Komputer Świat (dwutygodnik) 48 437 70 034
PC World 46 629 48 654
Chip 37 521 50 470
Play 19 014 21 094

 

2009

 
wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogółem
PC Format 90 159 104 198
CD Action 83 680 80 811
Komputer Świat (dwutygodnik) 48 437 53 956
PC World 46 629 44 605
Chip 37 521 41 450
Play 19 014 19 967


 

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku magazynów komputerowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zawiedziony
Nie ma się co dziwić. Jeżeli w każdym magazynie na płytkach pojawiają się te same programy które w większości można ściągnąć za darmo z netu. Jeśli pojawia się jakiś fajny program to i tak jest to najczęściej kolejna wersja programu który był już chyba w każdym tego typu magazynie. Oczywiście liczy się także treść, ale ciekawy artykuł równie dobrze można przeczytać w saloniku prasowym. Jak dla mnie jedyną rzeczą która by mogła zachęcić do kupna to wartościowe programy użytkowe.
20 12
odpowiedź