SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (również Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w sierpniu 2009 r. wyniosła 90 753 egz. i była o 109 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w lipcu sprzedał się w ilości 74 924 egz. (spadek o 16 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 73 384 egz. (spadek o 11 proc.).

sierpień

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 90 753 43 188
Mam Dziecko 74 924 88 775
Dziecko 73 384 82 848
Twoje dziecko 45 657 54 903
M jak mama 40 348 43 188
Rodzice 35 007 45 280
Twój maluszek 12 888 18 556


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

2009

sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 90 753 66 583
Mam Dziecko 74 924 58 120
Dziecko 73 384 65 984
Twoje dziecko 45 657 42 711
M jak mama 40 348 42 428
Rodzice 35 007 41 479
Twój maluszek 12 888 13 155

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl