Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (również Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w sierpniu 2009 r. wyniosła 90 753 egz. i była o 109 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w lipcu sprzedał się w ilości 74 924 egz. (spadek o 16 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 73 384 egz. (spadek o 11 proc.).
sierpień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 90 753 | 43 188 |
Mam Dziecko | 74 924 | 88 775 |
Dziecko | 73 384 | 82 848 |
Twoje dziecko | 45 657 | 54 903 |
M jak mama | 40 348 | 43 188 |
Rodzice | 35 007 | 45 280 |
Twój maluszek | 12 888 | 18 556 |
Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"Mamo, to ja".
2009 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 90 753 | 66 583 |
Mam Dziecko | 74 924 | 58 120 |
Dziecko | 73 384 | 65 984 |
Twoje dziecko | 45 657 | 42 711 |
M jak mama | 40 348 | 42 428 |
Rodzice | 35 007 | 41 479 |
Twój maluszek | 12 888 | 13 155 |
Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców