SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaży 'Top Gear', 'Auto Świat' lider pism motoryzacyjnych

W maju 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat".

Na pozycji numer utrzymał się tygodnik* "Auto Świat" (Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem wyniosła w maju 2009 r. 104 451 egz., co w stosunku do analogicznego okresu w 2008 roku oznacza spadek o 1 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 88 979 egz. (rok temu 96 943 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował rok temu. Jego sprzedaż w maju 2009 r. wyniosła 80 072 egz. (w maju 2008 r. - 97 019 egz.).

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat* 104 451 105 630
Motor* 88 979 96 943
Top Gear 80 072 97 019
Auto Świat Poradnik 45 359 32 905
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 32 325 31 989
Auto, Motor i Sport 30 180 40 771
Świat Motocykli 30 028 31 824
Automobilista 10 070 9 184
Magazyn Rajdowy WRC 7 902 8 320
Classic Auto 6 644 7845
V12 b.d. 5317




2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat* 104 451 99 172
Motor* 88 979 116 222
Top Gear 80 072 82 243
Auto Świat Poradnik 45 359 38 931
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 32 325 29 671
Auto, Motor i Sport 30 180 28 073
Świat Motocykli 30 028 33 198
Automobilista 10 070 10 575
Magazyn Rajdowy WRC 7 902 7 205
Classic Auto 6 644 b.d.
V12 b.d. b.d.



* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Top Gear', 'Auto Świat' lider pism motoryzacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl