SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Rzeczpospolitej'

Wpływy reklamowe dzienników w lutym 2009 roku spadły o 15 proc. wporównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił'Dziennik', najmniejszy spadek odnotował "Fakt" a liderem pozostała"Gazeta Wyborcza".

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w lutym 2009 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 65,96 mln zł, czyli o 15 mlnzł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 23,4 mln zł (spadeko 3,1 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" (Axel SpringerPolska) - 13,38 mln zł (spadek o 0,6 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 179,9 mln zł wlutym 2009 r. wobec 211,8 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku(dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Rok /MiesiącII.2009
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety179 933 858 zł
GAZETA WYBORCZA65960 900 zł
POLSKA23430 779 zł
FAKT12447 337 zł
RZECZPOSPOLITA11026 035 zł
DZIENNIK9 553076 zł



Rok /MiesiącII.2008
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety211 875 190 zł
GAZETA WYBORCZA81122 123 zł
POLSKA26481 152 zł
RZECZPOSPOLITA14765 357 zł
DZIENNIK14542 028 zł
FAKT13045 855 zł


dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Rzeczpospolitej'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl