Dwie trzecie pasażerów metra ogląda CityINFOtv
67 proc. pasażerów warszawskiego metra deklaruje, że ogląda informacje wyświetlane w CityINFOtv. Ekrany w wagonach kojarzy natomiast 93 proc. respondentów.
Oglądanie informacji wyświetlanych w CityINFOtv to najczęstsza aktywność pasażerów warszawskiego metra - deklaruje ją 67 proc. z nich, podczas gdy 41 proc. przyznaje, że czyta wtedy prasę. Z kolei ekrany w wagonach zauważyło w ogóle 93 proc. respondentów. - Badanie potwierdza, że CityINFOtv to znane i lubiane medium, które przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, ale przede wszystkim budzi ich zaangażowanie - komentuje Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS.
Ankieta na temat znajomości CityINFOtv została przeprowadzona ośrodek badawczy Mareco. Badanie w metrze objęło 7 i 8 maja 300 respondentów
Dołącz do dyskusji: Dwie trzecie pasażerów metra ogląda CityINFOtv