Dynamic: Budzi zwierzę w każdym aucie (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa paliw Dynamic (firma Lotos). Akcja przebiega pod hasłem "Budzi zwierzę w każdym aucie".
Telewizyjno-internetowa kampania reklamowa paliw Dynamic podkreśla, że zwiększają one osiągi silników samochodowych. Akcja pod hasłem "Budzi zwierzę w każdym aucie" informuje również, że produkt otrzymał w tym roku Laur Konsumenta.
Akcja od 26 sierpnia jest prowadzona w telewizji (spoty
sponsorskie przed wiadomościami sportowymi w TVP, TVN i Polsacie),
a od 7 września - w internecie (spoty i bannery na stronach
motoryzacyjnych, m.in. wp.pl-moto, interia.pl-moto, gazeta.pl-moto,
onet.pl-moto czy auto-swiat.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej w internecie do końca października,
a w telewizji do końca listopada - przygotowała agencja reklamowa
Zero2, natomiast zakupem mediów zajął się dom
mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Dynamic: Budzi zwierzę w każdym aucie (wideo)