"Dziewczyna" na czele
Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.
‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) osiągnęła we wrześniu 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 183 906 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 180 978 egz. a na trzecim ”Twist” (Bauer) ze średnią 180 038 egz..
wrzesień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 183906 | 145425 |
Popcorn | 180978 | 215595 |
Twist | 180038 | 152147 |
Fun Club | 103184 | - |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 67948 | 65228 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost sprzedaży odnotował tylko "Popcorn".
2006 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 183906 | 250730 |
Popcorn | 180978 | 150163 |
Twist | 180038 | 246126 |
Fun Club | 103184 | 131614 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 67948 | 78415 |
- Mała popularność e-wydań
- Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół
- Fakt utrzymuje przewagę nad GW
- "Newsweek" zdetronizował "Politykę"
- "Joy" pokonał "Twój Styl"
- PC Format ucieka konkurencji
- Dziewczyna na czele
Dołącz do dyskusji: "Dziewczyna" na czele