SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dziewczyna" na czele

Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) osiągnęła we wrześniu 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 183 906 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 180 978 egz. a na trzecim ”Twist” (Bauer) ze średnią 180 038 egz..
  

wrzesień

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Dziewczyna183906145425
Popcorn180978215595
Twist180038152147
Fun Club103184-
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki6794865228

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost sprzedaży odnotował tylko "Popcorn".

 

2006

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogólem
Dziewczyna183906250730
Popcorn180978150163
Twist180038246126
Fun Club103184131614
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki6794878415

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: "Dziewczyna" na czele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl