El Padre zamiast Eskadry Events
Agencja Eskadra Events zmienia nazwę na El Padre. Jednocześnie poszerza zakres usług o ambient i BTL.
Eskadra Events uzasadnia rozszerzenie zakresu swoich usług tym, że od dłuższego czasu realizuje dla swoich klientów nie tylko działania eventowe. W związku z tym do oferty agencji zostały włączone usługi ambientowe i BTL. - Teraz będziemy mogli zwiększyć zakres współpracy z klientami, pamiętając zarazem o naszej specjalizacji eventowej - zaznacza Paweł Lewicki, członek zarządu firmy odpowiedzialny za new biznes i strategię.
Jednocześnie agencja zmieniła nazwę na El Padre, co ma podkreślać jej rodzinny charakter i zapewnianą przez nią gwarancję najlepszej realizacji każdego przedsięwzięcia. W odpowiedni sposób zmieniło się również logo firmy. Rebranding spółki przygotowała agencja San Markos.
Dołącz do dyskusji: El Padre zamiast Eskadry Events
logo słabe - a tłumaczenie: "rodzinny charakter i zapewnianą przez nią gwarancję najlepszej realizacji każdego przedsięwzięcia" - ? no comment