Enea wybiera agencję reklamową w zakresie ATL i BTL
Spółka Enea, dostawca m.in. energii rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej w zakresie obsługi ATL i BTL. Z wybraną firmą będzie pracować przez rok, a wartość umowy oszacowano wstępnie na 5,5 mln zł netto.
Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi ATL i BTL w zakresie planowania i projektowania wszystkich materiałów produktowych, sprzedażowych, wizerunkowych i informacyjnych na potrzeby spółki.
Wybrana firma będzie pracować dla Enea przez rok od momentu podpisani umowy. Wartość kontraktu wstępnie oszacowano na 5,5 mln zł netto. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 14 września br. jest wpłata 55 tys. zł wadium.
Firma ostatnią szeroką kampanię reklamową realizowała jesienią ub.r. Wówczas za realizację działań pod hasłem „Ulepszasz - Wygrywasz” odpowiadała od strony reklamowej agencja GPD Agency.
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję reklamową w zakresie ATL i BTL