Eskadra Advertising promuje Kraków na targach i festiwalach
Podczas zagranicznych targów turystycznych i festiwali artystycznych trwa promocja Krakowa i tamtejszej opery. Akcję pod hasłem „Dzień w Krakowie. Wieczór w Operze” przygotowała Eskadra Advertising.
Promocja Krakowa na targach i festiwalach zagranicznych podkreśla jego ofertę kulturalną ze szczególnym uwzględnieniem Opery Krakowskiej. Przekaz pod hasłem „Dzień w Krakowie. Wieczór w Operze” opiera się na motywie korony odzwierciedlającym królewski charakter tego miasta oraz muszce symbolizującej wykwintny styl wieczorowy.
Akcja obejmuje album, broszury, ulotki oraz aranżację stoiska wystawienniczego Krakowa na targach turystycznych w Berlinie i Londynie oraz festiwalach artystycznych w Wiedniu i Edynburgu. Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja Eskadra Advertising.
Dołącz do dyskusji: Eskadra Advertising promuje Kraków na targach i festiwalach