Eskadra BTL ze Shrekiem dla HP
Agencja marketing services ESKADRA BTL realizuje akcję promocyjną dla Hewlett-Packard, związaną ze zbliżającą się premierą filmu SHREK 2
Na stoiskach promocyjnych animatorzy na tle standu przedstawiającego scenę z filmu Shrek2 wykonują klientom, którzy kupili płatki śniadaniowe Nestle firmy CPP Toruń-Pacific, zdjęcia, a następnie je drukują. Akcja popularyzuje fotografię cyfrową i pokazuje, jak w prosty sposób wykonać i wydrukować zdjęcia cyfrowe, używając aparatów cyfrowych i drukarek HP.
Celem akcji, która obejmuje 63 centra handlowe, jest budowanie pozytywnego wizerunku marek: HP oraz płatków śniadaniowych Nestle. Partnerem akcji jest CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych. Kampania związana jest tematycznie ze zbliżającą się premierą popularnego filmu animowanego "Shrek2" i wykorzystuje postać głównego bohatera. HP jest wyłącznym partnerem technologicznym filmu Shrek2 i ma prawo do wykorzystywania wizerunku postaci z tego filmu.
Promocja rozpoczęła się 11 czerwca i potrwa do 4 lipca. Sfotografować się ze Shrekiem można w każdy piątek, sobotę i niedzielę w wybranych centrach handlowych.
Dołącz do dyskusji: Eskadra BTL ze Shrekiem dla HP