SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

40 tys. zł na podróże w urodzinowej kampanii eSky.pl

Z okazji 20 urodzin platforma turystyczna eSky.pl uruchamia konkurs z pulą nagród 40 tys. zł do wydania na wakacje i city breaki w opcji lot+hotel. Szykuje też dedykowaną identyfikację wizualną i event w Warszawie z użyciem hologramów 3D.
 

Platforma eSky.pl uruchomiła konkurs o łącznej puli nagród wynoszącej 40 tys. zł. By wziąć w nim udział należy między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku zamieścić wideo z hasztagiem #eSky20lat i – wykorzystując ujęcia z ostatniej podróży – pokazać, jak dobrze spędzało się czas w trakcie zagranicznego wyjazdu. Na zwycięzców czekają vouchery o wartości 20 tys. zł i 20 bonów po 1 tys. zł, które można będzie wykorzystać na zarezerwowanie wakacji lub city breaka w opcji lot+hotel.

- Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej, do których dostęp podróżnicy będą mieli zarówno na naszej stronie internetowej i w reklamach wyświetlanych online, jak i w naszym newsletterze czy powiadomieniach dla użytkowników aplikacji — wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing & communications director w Grupie eSky.

Hologramy 3D dla lepszego zaangażowania przechodniów
Aktywacji społeczności podróżniczej z okazji 20. rocznicy założenia eSky.pl towarzyszyć będą działania promocyjne. W kanałach cyfrowych obejmie ona media społecznościowe, YouTube, a także kampanię display. Natomiast w warstwie OOH pojawią się billboardy, w tym przy wybranych polskich lotniskach oraz jedna niestandardowa inicjatywa w Warszawie.

- We współpracy z brytyjską agencją Disturbed Media Group postawimy na jeden z najnowocześniejszych nośników reklamowych: hologramy. W dniach 12-13 czerwca pasażerowie, którzy pojawią się na Dworcu Centralnym, będą mogli bezpośrednio wziąć udział w evencie z użyciem technologii trójwymiarowych Hypergram i zgarnąć nasze urodzinowe upominki. A już 20-21 czerwca podobnych wrażeń doświadczą mieszkańcy i goście stolicy, którzy wybiorą się do centrum handlowego Westfield Arkadia - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.

Na czas obchodów dwudziestolecia firmy Grupa eSky przygotuje dedykowaną identyfikację wizualną marki we wszystkich lokalnych domenach, dodając do logotypu element o treści „20 lat”. Aktywne działania komunikacyjne spółka poprowadzi również w Bułgarii i Rumunii – drugim i trzecim (po Polsce) rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem generowanych przychodów.

Dołącz do dyskusji: 40 tys. zł na podróże w urodzinowej kampanii eSky.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl