'Every moment RE-Reserved for me'
Od początku kwietnia rozpoczęła się największa w tym roku kampania reklamowa marki Reserved.
We wszystkich dużych polskich miastach zawisły spektakularne wielkoformatowe obrazy. Między innymi w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku. Na ulice wyjechały też mobilne nośniki reklam na środkach komunikacji miejskiej.
Razem z outdoorem ruszyławizerunkowa i pr-owa kampania prasowa obejmująca najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów. Wśród nich Twój Styl, Elle, Viva, Avanti, Hot, Glamour, Cosmo, Wysokie Obcasy, Playboy, Logo, Newsweek, Przekrój czy Gazeta Wyborcza.
Reklamy drukowane pojawiły się także w gazetach wydawanych przez Centra Handlowe.
Same zaś Centra zostały w ramach kampanii nowatorsko 'obrandowane' nowymi obrazami ze znakiem RE.
Za działaniami outdoorowymi i prasowymi ruszył także internet. Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy serwis internetowy.
Reserved widać na stronach głównych w największych polskich portalach. Najmocniejsze działania koncentruja się na WP i Interii. Dochodzi do tego szereg serwisów tematycznych oraz bardzo intensywne akcje sms-owe i e-mailowe do kilku milionów osób.
Obecnie stronę www.re-reserved.com odwiedza około 30 tysięcy osób dziennie. W bazie newsletterowej Reserved jest już prawie 350 tysięcy aktywnych użytkowników.
We wszystkich Salonach Reserved w Europie pojawiły się także nowe grafiki i nowe witryny promujące zgodnie z kampanią nową, niezwykłą kolekcję.
Wraz z działaniami atl-owymi Reserved w ramach kampanii przeprowadzi szereg działań BTLowych. Do Klientów RE oraz osób odwiedzających Centra Handlowe trafiają już pierwsze foldery i ulotki prezentujące nową kolekcję. Za chwilę we wszystkich sklepach dostępne będą imageowe i pro-sprzedażowe katalogi.
Na potrzeby kampanii zostały stworzone nowe filmy i reklamy radiowe.
Kampania filmowa ruszy już wkrótce w kinach w całym kraju oraz na stronach internetowych re-reserved.com.
Reklamy radiowe emitowane będą w Salonach Reserved a także w wybranych Centrach Handlowych.
Kampania będzie trwała 3 miesiące. Obejmie swoim zasięgiem także inne kraje poza Polską.
- Nad kampanią wciąż jeszcze pracuje (często ponad siły) zespół marketingowy Reserved oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami wybitni Twórcy – infomuje Mariusz Kozak-Zagozda Dyr. Marketingu LPP S.A.
Dołącz do dyskusji: 'Every moment RE-Reserved for me'