“Flesz” przekroczył 500 tys. egz. sprzedaży
Drugi numer dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska), który ukazał się 24 października br., sprzedał się w liczbie ponad 515 tys. egz. - wynika z danych wydawcy. To wynik lepszy od premierowego wydania pisma.
Wydanie drugie miało nakład wynoszący 650 tys. egz. i promocyjną cenę 1,50 zł. Jak już informowaliśmy, pierwszy numer “Flesza”, który wszedł na rynek 10 października br., osiągnął sprzedaż na poziomie 496 tys. egz. Też kosztował on 1,50 zł.
Od trzeciego wydania, które pojawiło się w sprzedaży 7 listopada, “Flesz” ukazuje się już w normalnej cenie 2,20 zł. Magazyn od wprowadzenia na rynek wspiera dużą kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Sochy, obejmująca m.in. telewizję, radio, prasę i internet.
W okresie od stycznia do sierpnia br. liderem sprzedaży w segmencie people był także wydawany przez Edipresse Polska dwutygodnik “Party”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 455 279 egz. Drugie miejsce zajął konkurencyjny magazyn “Show” Wydawnictwa Bauer (422 688 egz.).
>>> Bauer pozywa Edipresse, żąda przeprosin i 100 tys. zł
“Flesz” to magazyn oparty na formule 50/50. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki.
Dołącz do dyskusji: “Flesz” przekroczył 500 tys. egz. sprzedaży
A za 500 tys. sprzedanych egzemplarzy zapłacono po 1,5 zł.