Gazeta.pl z Gadu-Gadu
Gazeta.pl uruchomiła usługę dostarczania informacji za pomocą komunikatora Gadu-Gadu.
Dzięki specjalnemu numerowi GG:500 każdy użytkownik, który umieści go na swojej liście kontaktów w komunikatorze Gadu-Gadu będzie mógł otrzymywać najświeższe informacje z interesującej go dziedziny. Obecnie dostępna jest już opcja odpytywania, dzięki której użytkownik po wpisaniu w okno dialogowe nazwy interesującej go kategorii, otrzyma wybraną przez siebie ilość informacji z danego zakresu.
- To może nie rewolucja na rynku mediów, ale bezsprzecznie możemy mówić o innowacji, która w wygodny dla Internautów sposób pomoże dostarczać im wysokosprofilowaną informację w wybranym przez nich czasie. Forma komunikacji jest najbardziej przyjazna ze wszystkich rozwiązań dostępnych obecnie na rynku dostarczania wiadomości - mówi Maciej Wicha, dyrektor serwisów informacyjnych i społecznościowych w Pionie Internet Agory.
Lista kategorii obejmuje obecnie m. in. Wiadomości, Sport, Gospodarka, Auto-Moto czy Modę.
- Z Gadu-Gadu korzysta już 6 milionów osób, a więc co drugi polski internauta. GG to już standard komunikacji, a dzięki opracowywanym nowym technologiom, komunikator staje się skutecznym narzędziem dystrybucji treści- mówi Krzysztof Szalwa z zarządu Gadu-Gadu S.A., producenta komunikatora.
Usługa zostanie wkrótce wzbogacona o opcję automatycznego powiadamiania, działającą na zasadzie subskrypcji. Dzięki niej użytkownik będzie codziennie otrzymywał określoną porcję bieżących informacji z wybranej przez siebie kategorii.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl z Gadu-Gadu