SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Polska” z naklejką #NieStrajkuję. Przychód z e-subskrypcji dla Fundacji Małych Stópek

Cały przychód ze sprzedaży prenumeraty elektronicznej „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) i „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) zostanie przeznaczony na Fundację Małych Stópek - informuje redakcja pism. Akcja potrwa do 24 grudnia. – To odpowiedź na protesty zwolenników aborcji - podkreślają zespoły obu pism.

Najnowszy numer tygodnika „Gazeta Polska” ukaże się wyjątkowo we wtorek 10 listopada. Do nakładu zostanie dołączona specjalna naklejka – #NieStrajkuję.

- Jest to odpowiedź na protesty zwolenników aborcji, które zaczęły się od dnia, kiedy Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis tzw. ustawy antyaborcyjnej jest niezgodny z konstytucją. Pokażmy, że liberalne podejście do aborcji nie jest stanowiskiem większości. Kup tygodnik, przyklej naklejkę np. na swoim aucie, na drzwiach domu - przekonują dziennikarze „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”.

Rusza też jednocześnie akcja, w ramach której całkowity przychód ze sprzedaży prenumeraty elektronicznej „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” (kupowanych razem bądź oddzielnie) w całości zostaje przeznaczony na Fundację Małych Stópek.

- Idea obrony wartości ludzkiego życia od samego poczęcia aż do naturalnej śmierci oraz godności jego przekazywania jest bliska naszym redakcjom. W czasach, gdy ludzkie istnienie jest tak bezlitośnie niszczone w imię wolności drugiego człowieka, czujemy się zobowiązani do wsparcia działalności Fundacji ratującej życie i okazującej mu szacunek – wyjaśniają dziennikarze.

Połączona prenumerata obu pism zaczyna się już od 22 zł za miesiąc. To promocja związana z pandemią: normalna cena wynosi 33,90 zł. Kwartał prenumeraty kosztuje teraz 74 zł (zamiast 88 zł), pół roku - 152 zł, zaś roczna prenumerata to koszt 260 zł (zamiast 360 zł).

Kilka dni temu „Gazeta  Wyborcza” komunikowała przekazanie ponad 674 tys. zł ze swoich subskrypcji cyfrowych na Ogólnopolski Strajk Kobiet. Hasłem trwającej tydzień akcji było „Wesprzyj #wypierdalać”. Włączyło się do niej 9550 osób.

We wrześniu br. serwis GazetaPolska.pl zanotował 38,7 tys. użytkowników i 116,9 tys. odsłon, natomiast w blisko związanym z „GP” serwisie Niezalezna.pl 802,4 tys. internautów wykonało 29,45 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie po 44 minuty i 8 sekund.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem dziennika „Gazeta Polska Codziennie” we wrześniu wyniosło 12 799 egz.  Natomiast w tym samym okresie średnie rozpowszechnianie płatne tygodnika wyniosło „Gazeta Polska” - 24 129 egz.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Polska” z naklejką #NieStrajkuję. Przychód z e-subskrypcji dla Fundacji Małych Stópek

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uno
Naklejki od zawsze podnosiły sprzedaż, ale prawdę mówiąc ta jest jakaś bez wyrazu, za dużo komunikatów w jednym znaku.
0 0
odpowiedź
User
brawo
tak trzymać, niech czytelnicy wiedzą, że są jeszcze normalne media, a nie lewackie ścieki tylko
0 0
odpowiedź
User
AS
Po owocach ich poznacie
0 0
odpowiedź