"Gazeta Wyborcza" - 82,9 mln zł, "Dziennik" - 4,9 mln zł
W maju 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów reklamowych. "Dziennik" na siódmym miejscu.
"Gazeta Wyborcza" zarobiła 82 978 987 zł*, czyli o 12,5 mln zł więcej niż w maju 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*.
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 18 676 840 zł (3,9 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 17,26 mln zł.
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 4 995 420 zł (miesiąc wcześniej 1,8 mln zł).
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,3 mln rok temu do 7,5 mln zł obecnie.
V.2006 | |
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) | Koszt [zł] |
Razem: gazety | 220 823 082 zł |
GAZETA WYBORCZA | 82 978 987 zł |
FAKT | 18 676 840 zł |
RZECZPOSPOLITA | 17 260 101 zł |
SUPER EXPRESS | 7 859 164 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 7 539 719 zł |
PULS BIZNESU | 5 974 913 zł |
DZIENNIK | 4 995 420 zł |
METROPOL | 4 895 877 zł |
GAZETA PRAWNA | 4 863 520 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 4 367 621 zł |
V.2005 | |
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) | Koszt [zł] |
Razem: gazety | 192 997 160 zł |
GAZETA WYBORCZA | 70 499 553 zł |
RZECZPOSPOLITA | 16 543 969 zł |
FAKT | 14 751 797 zł |
SUPER EXPRESS | 8 796 731 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 7 328 423 zł |
DZIENNIK ZACHODNI | 5 334 411 zł |
DZIEŃ DOBRY | 5 129 218 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 4 709 160 zł |
PULS BIZNESU | 4 475 658 zł |
METROPOL | 4 447 098 zł |
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" - 82,9 mln zł, "Dziennik" - 4,9 mln zł