SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gazeta Wyborcza" - 82,9 mln zł, "Dziennik" - 4,9 mln zł

W maju 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów reklamowych. "Dziennik" na siódmym miejscu.

"Gazeta Wyborcza" zarobiła 82 978 987  zł*, czyli o 12,5 mln zł więcej niż w maju 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*. 
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.

Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 18 676 840 zł  (3,9 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 17,26 mln zł.

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 4 995 420 zł (miesiąc wcześniej 1,8 mln zł).

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,3 mln rok temu do 7,5 mln zł obecnie.

 


V.2006
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: gazety220 823 082 zł
GAZETA WYBORCZA82 978 987 zł
FAKT18 676 840 zł
RZECZPOSPOLITA17 260 101 zł
SUPER EXPRESS7 859 164 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI7 539 719 zł
PULS BIZNESU5 974 913 zł
DZIENNIK4 995 420 zł
METROPOL4 895 877 zł
GAZETA PRAWNA4 863 520 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI4 367 621 zł

 


V.2005
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: gazety192 997 160 zł
GAZETA WYBORCZA70 499 553 zł
RZECZPOSPOLITA16 543 969 zł
FAKT14 751 797 zł
SUPER EXPRESS8 796 731 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI7 328 423 zł
DZIENNIK ZACHODNI5 334 411 zł
DZIEŃ DOBRY5 129 218 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI4 709 160 zł
PULS BIZNESU4 475 658 zł
METROPOL4 447 098 zł

dane za kwiecień 2006 i 2005

* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" - 82,9 mln zł, "Dziennik" - 4,9 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl