SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gdańsk: czas na nową strategię

Agencja Demo Effective Launching wygrała przetarg na opracowaniekoncepcji strategii marki Gdańsk do roku 2013.

Obecnie Gdańsk stoi przed tak ważnymi wyzwaniami jak organizacjaEURO 2012, powstanie Europejskiego Centrum Solidarności czystarania o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016. StworzenieStrategii marki Gdańsk do 2013 roku stało się więc niezbędne wkontekście właściwej koordynacji działań związanych z realizacjąpowyższych przedsięwzięć - mówi Anna Zbierska, kierownik ReferatuPromocji Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Nowo wyznaczona strategia definiuje najważniejsze składowe markiGdańsk o zasięgu lokalnym i globalnym. Plan komunikacji społeczneji marketingowej na lata 2008-2013 zawiera m.in. stworzenie zGdańska globalnej marki i metropolii nr.1 w tej części Europy.

Strategia marki Gdańsk ma za zadanie przyciągać ludzi:mieszkańców, aby tu zostali; turystów, aby do miasta chcieliprzyjeżdżać, a później wracać; inwestorów, aby znaleźli tu miejscena swój biznes; studentów, aby w Gdańsku uczyli się, a koniecstudiów nie kończył kontaktu z miastem - tłumaczy Jacek Sadowski,dyrektor generalny Demo.

Zwycięski projekt został opracowany przez zespół DziałuPlanowania Strategicznego Demp pod kierownictwem Macieja Dolaty iMoniki Hajdas.

W listopadzie rusza międzynarodowy projekt badawczy będącypierwszym etapem wdrażania strategii marki Gdańsk. Celem badaniajest poznanie percepcji Gdańska w oczach Polaków i Europejczyków.Badanie umożliwi także weryfikację koncepcji strategicznejzaproponowanej w ramach konkursu oraz stanowić będzie podstawę doopracowania całości strategii komunikacji miasta.

Partnerem i wykonawcą badań jest TNS OBOP.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk: czas na nową strategię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl