RASP przed Wirtualną Polską, o2 wyprzedziło Gazeta.pl (Gemius/PBI z września)
We wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska inaczej niż miesiąc wcześniej miały więcej użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska. OLX.pl wyprzedził pod tym względem Interię, a o2.pl wyszło przed Gazeta.pl i Fakt.pl.
Strony i aplikacje Grupy Google we wrześniu br. odwiedziło 27,3 mln użytkowników, czyli 98,65 proc. wszystkich internautów w Polsce. Odwiedzających wykonali 8,19 mld odsłon, a każdy w ciągu doby spędził tam średnio 23 minuty i 5 sekund - wynika z badania Gemius/PBI.
Serwis i aplikacja YouTube’a miała 25,15 mln użytkowników i 727,2 mln odsłon. Przeglądarkowy Facebook zanotował 21,83 mln odwiedzających i 2,67 mld odsłon, a Grupa OLX przy 17,34 mln użytkowników miała 4,26 mld odsłon.
Na czwarte miejsce awansował Ringier Axel Springer Polska, który zanotował 21,03 mln internautów i 2,17 mld odsłon (wobec 20,96 mln użytkowników i 2,26 mld odsłon miesiąc wcześniej), wyprzedzając Grupę Wirtualna Polska z 20,84 mln odwiedzających i 2,77 mld odsłon (w sierpniu br. było to 20,97 mln użytkowników i 2,86 mld odsłon).
W serwisach i aplikacjach Grupy Wirtualna Polska internauta przez dobę spędził przeciętnie 33 minuty i 42 sekundy. W przypadku Grupy TVN ten wskaźnik wyniósł 32 minuty i 51 sekund, a na Facebooku - 25 minut i 26 sekund.
27,7 mln internautów w Polsce
W badaniu Gemius/PBI łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano na 27,7 mln, z czego 22,4 mln korzystających z sieci na komputerach, a 24,4 mln na smartfonach i tabletach. Rok wcześniej łączna liczba internautów wynosiła 28,2 mln, z czego 22,9 mln na komputerach oraz 24,2 mln na urządzeniach mobilnych.
Na Google.com 25,93 mln polskich internautów wykonało 7,36 mld odsłon, a każdy przez dobę spędził średnio 30 minut i 41 sekund, a na Google.pl 12,69 mln użytkowników wygenerowało 731,7 mln odsłon i spędziło przeciętnie w ciągu doby 14 minut i 14 sekund.
o2 przed Gazeta.pl i Fakt.pl
Z miesiąca ma miesiąc pod względem użytkowników OLX.pl (w sierpniu miało ich 13,88 mln, a we wrześniu 13,53 mln) wyprzedziło Interię (w sierpniu 13,98 mln, miesiąc później 12,96 mln), natomiast o2.pl (w sierpniu 9,7 mln użytkowników, we wrześniu 9,55 mln) wyszło przed Gazeta.pl (w sierpniu 10,25 mln, we wrześniu 9,52 mln) i Fakt.pl (w sierpniu 9,72 mln, we wrześniu 8,74 mln).
Na WP.pl przeciętny dobowy czas korzystania przez odwiedzającego wyniósł 30 minut i 26 sekund, na o2.pl - 26 minut i 1 sekundę, a na Interii - 24 minuty i 58 sekund.
Serwisy TVN przyciągają na najdłużej na komputerach
Na komputerach Grupa Google zanotowała 20,98 mln użytkowników, 2,79 mld odsłon oraz 31 minut i 45 sekund średniego dobowego czasu korzystania.
W serwisach i aplikacjach Grupy Wirtualna Polska 14,1 mln internautów wykonało 1,12 mld odsłon i spędziło przez dobę przeciętnie 39 minut i 57 sekund.
W przypadku Grupy TVN przeciętny dobowy czas korzystania wyniósł 50 minut i 3 sekundy, a w przypadku Grupy Polsat-Interia - 29 minut i 47 sekund.
Na Google.com na komputerach 20,09 mln internautów wykonało 2,28 mld odsłon, a każdy w ciągu doby spędził średnio 30 minut i 35 sekund.
Na o2.pl przeciętny dobowy czas korzystania to 37 minut i 26 sekund, na WP.pl - 33 minuty i 49 sekund, a na Interii - 30 minut i 5 sekund.
Dołącz do dyskusji: RASP przed Wirtualną Polską, o2 wyprzedziło Gazeta.pl (Gemius/PBI z września)
na w m wiele n.i.e.w.y.g.o.d.n.y.c.h slow jest zabronione. stosuj do przegladania do da te k bl ok er re kl am a.d g.u.a.r.d, kto ry zn aj dz ie sz na c.h ro me go og le co.m / we b st or e i ap ps ap pl e co.m (na te le fo nie, mu si sz wc ho dz ic z fi re fo ks, ki wi, y an de ks i sa fa ri br ow se r) wy la cz w a.d.g.u.a.r.d, w se kc ji tr yb uk ry ty, op cj e id en ty fi ka cj i pr ze gl ad ar ki a bedziesz nierozpoznawalny
c.h ro me go og le co.m / we b st or e, do da te k do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty po rt al i a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.
wy la cz se le kt yw ni e sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m - di sa bl e ht ml 5 au to pl a y.
nie po tr af i sz na po rt al ac h n.e.u.t.r.a.l.i.z.o.w.aa.cc monitow o w.y.l.a.c.z.e.n.i.e b.l.o.c.o.w.a.n.i.a re kl am ?
w ej dz na dd.oo.bb.rr.ee.pp.rr.oo.gg.rr.aa.mm.yy.ppll
po ko mp le ks ow e po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę, pl us mo j nn.ii.cc.kk a tr af i sz
mm.yy-mm.oo.bb.ii.ll.ee.ppll
po rt al dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow i.n.t.e.r.n.e.t.o.w.y.c.h
d.e.r.i.c.k
sp ro bu j wp is ac na zw is ko na cz el ne go w m, sk ry pt ni e p rz ep us ci.
nie wo l no ni cz eg o wp is ac na sz e fa mm.aa.ff.ii dd.ii.gg.ii.tt.aa.ll.uu ss.zz.uu.mm.ii.cc.hh.oo.rr.aa je st nn.ii.ee.tt.yy.cc.aa.ll.nn.yy
ws zy st ki e kr yt yc zn e sl o wa kt o re mo ga wy st ap ic w tr es ci na w m sa na cz ar ne j li sc ie sk ry pt u
mm.oo.dd.ee.rr.uu.jj.aa.cc.yy
czy bywa tutaj prokurator? udostepnie dowody, ja k sk ry pt aa.nn.tt.yy.ss.pp.aa.mm.oo.ww.yy wykorzystywany je st do bb.ll.oo.cc.oo.ww.aa.nn.ii.a n.i.e.w.y.g.o.d.n.y.c.h wp is ow. wi dz ic ie wi el o li te ro we wy ra zy ? ka zd y ni ew yg od ny ci ag zn ak ow, sl ow, mo z na do da c na cz ar na li st e.
mm.oo.dd.ee.rr.aa.tt.oo.rr mm.aa.ff.ii w m, no n st op ma nd ru je cc.zz.aa.rr.nn.aa ll.ii.ss.tt.aa, a by nie bylo kr yt yk i i dd.ee.mm.aa.ss.cc.oo.ww.aa.nn.ii.ee pr ak ty k mm.aa.ff.ii.jj.nn.yy.cc.hh ko nc er no w m.e.d.i.a.l.n.y.c.h. w ok n ie cc.oo.mm.ee.nn.tt.aa.rr.zz.yy fi lt r, sk an er pp.rr.ee.ww.ee.nn.cc.yy.jj.nn.ii.ee ka su je te ks t be z ko mu ni ka tu, ta k na w m bo ja si e kr yt yk i.
do po ki in te rn et ow e, cc.oo.mm.ee.rr.cc.yy.jj.nn.ee fi r my me di al ne ni e be da pp.rr.zz.ee.ss.tt.rr.zz.gg.aa.cc pp.rr.aa.ww.aa, do po ty be de sp am ow al po ra da mi, w ja ki sp os ob po zb aw ia c je zy sk ow.
be z pr ob le mu ob ej de ka zd y, ja ki by nie by l sk ry pt an ty sp am ow y, wi ec wy si lk i po ws tr zy my wa ni a sa da re mn e.
sp ec od te le ko mu ni ka cj i, ko mp ut er ow, ek sp er t di gi ta lu i im pe ra to r in te rn et u. d.e.r.i.c.k