SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gino Rossi chce podwoić zysk netto

Spółka obuwnicza Gino Rossi prognozuje wzrost skonsolidowanego zysku netto do 12,5 mln zł w 2007 roku z 6,5 mln zł w ub. roku przy wzroście przychodów do 170,0 mln zł z 117,4 mln zł w 2006 roku.

Podała spółka w komunikacie w poniedziałek.

Zysk operacyjny grupy ma wynieść w 2007 roku 19,0 mln zł wobec 10,3 mln zł w ub. roku.

Założenia prognozy obejmują otwarcie 26 salonów firmowych w Polsce (10 salonów GINO ROSSI, 8 salonów firmowych VANITA i 8 salonów SIMPLE.

Gino Rossi chce też otworzyć 12 salonów za granicą (10 salonów GINO ROSSI i 2 salony SIMPLE).

Spółka planuje też zakończyć inwestycję w centrum logistyczno-magazynowe, a także zakończyć wdrażanie zintegrowanego programu informatycznego zarządzania produkcją i sprzedażą, podano w komunikacie.

W 2006 roku skonsolidowane przychody wyniosły 117,41 mln zł i były o 24% wyższe w porównaniu z 2005 r. Zysk operacyjny wzrósł o 69%, do kwoty 10,28 mln zł wobec 6,08 mln zł rok wcześniej. Zysk netto wzrósł do 6,54 mln zł wobec 1,96 mln zł na koniec 2005 roku.

Prognoza Gino Rossi na 2006 rok zakładała osiągnięcie 6,47 mln zł zysku netto oraz 10,89 mln zł zysku operacyjnego przy 112,33 mln zł przychodów.

Obecnie Gino Rossi posiada 86 sklepów w Polsce oraz 20 za granicą. Włączona do grupy kapitałowej spółka Simple wniosła kolejne 28 sklepów firmowych oraz 6 punktów w salonach Royal Collection.

Gino Rossi planuje w najbliższym czasie także ekspansję na rynki wschodnie. Utworzona w połowie stycznia spółka Gino Rossi Russia sp. z o.o., zajmie się prowadzeniem salonów obuwia GINO ROSSI w Rosji. Pierwszy salon zarządzany przez spółkę otwarty zostanie w połowie marca w Sankt Petersburgu.

Dołącz do dyskusji: Gino Rossi chce podwoić zysk netto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl