SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Golarka Philips lokowana cyfrowo w serialu AXN “Przekraczając granice” (wideo)

Golarka firmy Philips będzie promowana za pomocą cyfrowego lokowania produktu w amerykańskim serialu “Przekraczając granice” nadawanym w AXN. Działania przygotował nadawca we współpracy z domem mediowym Carat Polska.

Digital product placement to wprowadzone niedawno do Polski rozwiązanie, które pozwala lokować produkty w gotowej już produkcji telewizyjnej. W serialu “Przekraczając granice” zostanie w ten sposób zaprezentowana nowa golarka SensoTouch 3D marki Philips. Golarka ta pojawi się w odcinku 9. (emisja 4 listopada) oraz 11. (emisja 11 listopada) na reklamie outdoorowej oraz jako eksponowany produkt.

Na potrzeby kampanii dział kreatywny AXN przygotował billboard sponsorski, który będzie emitowany przy tych odcinkach oraz wykorzystany przez firmę Philips Polska w innych mediach wspierających działania promocyjne.

Dodatkowo projekt wspierany będzie dwoma konkursami rozgrywającymi się na profilach kanału AXN oraz Philips Polska na Facebooku.

Serial “Przekraczając granice” (“Crossing Lines”) opowiada o pracy Międzynarodowego Biura Kryminalnego (ICC) - elitarnej jednostki policji, tropiącej międzynarodowe przestępstwa na obszarze Europy. W obsadzie znaleźli się m.in. Donald Sutherland, Marc Lavoine i William Fichtner. Serial nadawany jest na antenie AXN w każdy poniedziałek o 22.00.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział AXN w rynku we wrześniu br. wyniósł 0,65 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Golarka Philips lokowana cyfrowo w serialu AXN “Przekraczając granice” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl