Goodyear Polska w zimowej kampanii reklamuje opony Goodyear, Dunlop i Dębica (wideo)
Ruszyła zimowa kampania reklamowa opon Goodyear, Dunlop i Dębica (produkowanych przez Grupę Goodyear Polska). Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Universal McCann.
Kampania marki Goodyear jest oparta na haśle „Made to feel good”, podkreślającym znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu i bezpieczeństwa podróżowania samochodem. W reklamach prezentowany jest nowy model opony - Goodyear UltraGrip 9 - wraz z informacją, że zapewnia ona m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (20-sekundowe spoty w TVN i kanałach tematycznych TVP i Polsatu) oraz internecie (bannery i spoty na stronach o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej, w wyszukiwarkach i aplikacjach mobilnych).
Kampania opon Dunlop Winter Sport 4D podkreśla ich sportowy charakter. Jest prowadzona w internecie: na stronach o tematyce motoryzacyjnej, biznesowej i lifestyle’owej, w aplikacjach mobilnych i na Facebooku.
Z kolei opony Dębica Frigo HP są reklamowane pod hasłem „Na zimę, na wiele zim!”, podkreślającym przede wszystkim ich wyjątkową trwałość. Akcja obejmuje radio (RMF, RMF Maxx, Radio Zet, Trójka, lokalne rozgłośnie radia Złote Przeboje) oraz internet (bannery i reklamy w wyszukiwarkach).
Kreacją wszystkich kampanii (w tym adaptacją globalnych reklam) zajęła się agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Goodyear Polska w zimowej kampanii reklamuje opony Goodyear, Dunlop i Dębica (wideo)