Gorenje w Media Fabryce
Gorenje dołączyła w maju do klientów Media Fabryki. Do zadań Agencji należy opracowanie spójnej strategii public relations.
Strategia działań przygotowana przez Media Fabrykę, oprócz działań z zakresu brand PR, obejmuje elementy komunikacji korporacyjnej oraz organizację i obsługę wydarzeń specjalnych. Agencja będzie także odpowiedzialna za doradztwo w kwestii strategii komunikacyjnej firmy oraz długofalowe planowanie i zarządzanie relacjami firmy z mediami. Media relations dla Gorenje Polska obejmą przede wszystkim działania skierowane do mediów: wnętrzarskich, lifestylowych, kobiecych, marketingowych i ogólnotematycznych.
„Gorenje to dynamicznie rozwijająca się firma, której celem jest zostanie znaczącym światowym producentem zorientowanym na wzornictwo i innowacyjność. W związku z tym zdecydowaliśmy się wesprzeć nasze działania w Polsce współpracą z agencją. Mam nadzieję, że wybór Media Fabryki przyczyni się do zwiększenia zainteresowania naszą firmą, produktami, a tym samym wzmocni pozytywny wizerunek marki Gorenje" - powiedział Szymon Marchocki, dyrektor marketingu Gorenje Polska Sp. z o.o.
Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.
Dołącz do dyskusji: Gorenje w Media Fabryce