SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa dyrektor w Grupie MWE Networks. Ma zmaksymalizować zyski z treści TV

Ewa Wituszyńska dołączyła do Grupy MWE Networks jako dyrektor komercyjny, gdzie będzie odpowiedzialna za rozwój działu sprzedaży specjalnej. Ten nowo utworzony dział obejmie sponsorowanie programów, lokowanie produktów, ogłoszenia specjalne i projekty niestandardowe, co ma na celu maksymalizację zysków z treści programowych.  
 

Wituszyńska ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej. Była związana z dużymi firmami prasowymi, internetowymi i telewizyjnymi, takimi jak Bauer, Burda, Viacom. Jako Managing Director kierowała przez 5 lat domem mediowym Euvic (dawniej ClickAd Interactive), gdzie odpowiadała za new business, client service oraz strategie dla kluczowych klientów. Ostatnio zbudowała dział projektów specjalnych w telewizji Biznes24.

- Bardzo się cieszę, że powierzono mi stworzenie od zera działu sprzedaży specjalnej MWE Networks, nadawcy który posiada aż 17 kanałów w portfolio. Moją ambicją jest wypracowanie relacji z domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi, tak aby zapewnić w pełni wykorzystanie potencjałów brandów MWE Networks i pokazać, że stacje tematyczne są efektywnymi inwestycjami w reklamę TV - powiedziała Wituszyńska.

- Dołączenie Ewy Wituszyńskiej do grupy MWE Networks otwiera przed nami nowe możliwości na rynku komercyjnym. Jej bogate doświadczenie w sprzedaży specjalnej, szczególnie w niestandardowych projektach, pomoże nam wzmocnić relacje z kluczowymi partnerami i klientami. Dzięki temu poszerzymy naszą ofertę i skuteczniej zmonetyzujemy dostępne zasoby. Wzmacnianie zespołu jest dla nas priorytetem, a każda nowa osoba wnosi świeże spojrzenie, które napędza dalszy rozwój i lepsze wykorzystanie możliwości biznesowych. Mamy solidną strategię programową, którą ciężko wypracowaliśmy – teraz chcemy ją maksymalnie zmonetynować. Ewa idealnie wpisuje się w ten proces, bo wie, jak wykorzystać nasze wysokie miejsce na rynku - stwierdził Karol Warda, wiceprezes Grupy MWE Networks.

Rekrutacje na inne stanowiska w Grupie MWE Networks

W Grupie MWE Networks trwa obecnie kilka rekrutacji na strategiczne stanowiska w działach organizacyjnych i wykonawczych, co ma zdaniem nadawcy wspierać dalszy rozwój firmy. - Równocześnie prowadzimy proces profesjonalizacji, obejmujący mapowanie procesów, optymalizację struktur oraz budowanie efektywnej komunikacji korporacyjnej w naszej siedzibie w Szczecinie i oddziale w Warszawie. To wszystko tworzy niezniszczalne podstawy do dalszego dynamicznego rozwoju grupy MWE Networks - podała firma w komunikacie.

Łącznie w skład Grupy MWE Networks wchodzi 17 kanałów telewizyjnych. Są  to: Antena HD, TVC, Power TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Ultra TV 4K, Adventure, Top Kids, Junior Music, Home TV, Filmax, Xtreme TV, Golf Zone, Pogoda24.TV, Junior Channel, TVC Super oraz Szlagier TV. Największym zasięgiem może poszczycić się Antena HD. Stacja wchodzi w skład ogólnopolskiego MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. Spółki Grupy MWE Networks są też operatorami multipleksów lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej: MUX-L1 (Jelenia Góra), MUX-L3 (Częstochowa, Tomaszów Mazowiecki), MUX-L4 (Wrocław, Świnica). Firma ubiega się również o kilka koncesji radiowych, a także chce rezerwacji pasma przewidzianego dla MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej. 

Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektor w Grupie MWE Networks. Ma zmaksymalizować zyski z treści TV

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xyz
Serio? Na kanałach MWE są jakieś treści? Zwłaszcza na tych kanałach muzycznych czy na Pogodzie24, to tam widzę śmietnik programowy. Leci cały dzień to samo, szafa grająca z reklamami. Telewizje, które nie odbiegają formą od tych telewizji sklepowych, co w dużych marketach są przy kasach. Nie da się tego oglądać dłużej niż przez 5 minut.
18 1
odpowiedź
User
MateoPolo
Zmaksymalizować zyski czyli emitować przez 9 godzin 77 TV zamiast disco polo w Power TV.
4 1
odpowiedź
User
M
A zaczeli płacic juz tantiemy za odtworzenia muzyki czy dalej sciemniaja ze to robia a w kasie zaiks pusto
5 1
odpowiedź