Happening Wellman i Prokopa w zimowej kampanii Żubrówki
Do sprzedaży trafiła zimowa edycja Żubrówki w futrzanym etui Żubranko. Wspiera ją kampania, w ramach której odbędzie się happening z udziałem Doroty Wellman i Marcina Prokopa.
Żubranko to zielone futro z termoizolacyjnej tkaniny, którym obłożono 250 tys. półlitrowych butelek Żubrówki. – Poprzez ten projekt chcemy podkreślić rodowód naszego produktu, wywodzącego się Puszczy Białowieskiej, oraz jego bliskość z naturą – opisuje Paweł Sobalak, brand manager Żubrówki. Żubranko pozwala ogrzać się zmarzniętym dłoniom przy jednoczesnym zachowaniu zimnej temperatury trunku.
Żubrówka w Ubranku jest reklamowana w kampanii, w ramach której 10 grudnia o godz. 13:00 przy placu De Gauelle’a w centrum Warszawy odbędzie się happening „Wielkie otulanie na zimę”. Podczas eventu – organizowanego przez aktorów teatralnych tworzących Grupę Artystyczną z Puszczy we współpracy z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem – będzie można włączyć się w ogólnopolską inicjatywę ochrony drzew przed zimnem. Chętni dostaną bowiem zielone futro, którym będą mogli otulać wybrane drzewa.
Ponadto kampania obejmuje działania na Facebooku i na stronie zubrowka.pl. Layout wykorzystywany w akcji przygotowała agencja Hossa Advertising, a za hasło „Żubranko otula na zimę” i działania PR odpowiada agencja Q&AConsulting.
Dołącz do dyskusji: Happening Wellman i Prokopa w zimowej kampanii Żubrówki
żenada!!!