Hubert Urbański promuje lokatę 'SuperProcent' Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium ruszył z kampanią reklamową produktu depozytowego 'SuperProcent' . Twarzą kampanii jest Hubert Urbański.
W reklamie telewizyjnej Banku Millennium uczestniczka teleturnieju zastanawia się, co zrobić z główną wygraną, 100 000 zł. Hubert Urbański oraz mąż podpowiadają jej wpłacenie środków na Lokatę SuperProcent Banku Millennium.
Kampania reklamowa obecna będzie w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz wybrane kanały tematyczne), w internecie i radiu. Towarzyszyć jej będą materiały BTL - plakaty oraz ulotki z hasłem "Pewnie zainwestowane pieniądze", które pojawią się w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce.
W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu - 6% oprocentowanie w skali roku na lokacie trzymiesięcznej, możliwość założenia lokaty na 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem 5%, dostępność - minimalna kwota lokaty to tylko 1000 zł.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Hubert Urbański promuje lokatę 'SuperProcent' Banku Millennium (wideo)