IDC: tablety szybko zyskają na popularności w regionie Azji i Pacyfiku
Sprzedaż medialnych tabletów w regionie Azji i Pacyfiku (wykluczając Japonię) ma zwiększyć się z 1,3 miliona sztuk w bieżącym roku do 9,6 miliona w roku 2014.
To oznacza, że sprzedaż tego typu urządzeń będzie rosła w regionie rocznie średnio o 65 proc. - prognozuje firma badawcza IDC.
W najbliższym czasie kluczowymi rynkami dla sprzedaży tabletów mają być Australia, Hong Kong i Singapur, podczas gdy w Chinach i Korei Południowej najszybszy rozwój ma zostać odnotowany pod koniec prognozowanego okresu.
"Medialne tablety powinny zająć przestrzeń pomiędzy smartfonami a przenośnymi pecetami, nie zastępując żadnego z tych segmentów. Będą one uzupełniać pecety jako urządzenia do konsumpcji mediów, przy jednoczesnej możliwości szybkiej wymiany treści z telefonami komórkowymi" - stwierdził Bryan Ma z IDC.
Dołącz do dyskusji: IDC: tablety szybko zyskają na popularności w regionie Azji i Pacyfiku