IDMnet wprowadził pakiety 4fashion i 4education
IDMnet wydzielił w swojej kobiecej sieci reklamowej 4clover dwa nowe pakiety tematyczne: 4fashion i 4education. W obu dostępne są wszystkie zarówno standardowe formy reklamowe, jak i kampanie niestandardowe.
Wydzielony przez IDMnet pakiet 4fashion obejmuje strony stylistka.pl, modowo.pl, idolo.pl, które pozwalają reklamodawcom dotrzeć do nowoczesnych, młodych kobiet śledzących bieżące trendy w modzie i szukujących pomysłów na własny styl. Ta oferta skierowana jest przede wszystkim do firm działających w szeroko pojętym sektorze mody. Natomiast w skład pakietu 4education wchodzą serwisy matematyka.pl, nauka.pl, uczelnie.pl, szkolnictwo.pl, megaslownik.pl i zgapa.pl, których grupa docelowa to kobiety w wieku od 17 do 26 lat, zainteresowane własnym rozwojem i szukujące w internecie treści edukacyjnych.
Po wydzieleniu 4fashion i 4education uruchomiona przez IDMnet pod koniec września kobieca sieć reklamowa 4clover oferuje 10 pakietów tematycznych.
Dołącz do dyskusji: IDMnet wprowadził pakiety 4fashion i 4education