Jak przekształcić zwykły produkt w niezwykłą markę
Tomasz Siedlecki oraz Antoni Janssenzałożyli w Warszawie firmę doradztwa marketingowego o nazwie Brand X
Tomasz Siedlecki (poprzednio pracujący dla Sony, Fiat oraz J. Walter Thompson) oraz Antoni Janssen (poprzednio m.in. McCann-Erickson, Euro RSCG) założyli w Warszawie firmę doradztwa marketingowego o nazwie Brand X. Brand X to firma specjalizująca się w marketingu strategicznym. Dane na temat rynku, konsumentów czy konkurencji są używane, by opracowywać strategie marketingowe mające przynieść klientom wzrost udziałów rynkowych. Celem Brand X jest odkrywanie ukrytego potencjału w firmach, konsumentach i markach a poprzez to, poprawianie kondycji finansowej swoich klientów.
Brand X współpracuje z wiodącymi międzynarodowymi organizacjami planowania strategicznego takimi jak Red Spider czy Account Planning Group. W Polsce partnerem Brand X jest jeden z największych instytutów badawczych Ipsos Polska. Dzięki temu firma ma dostęp do najlepszych banków danych wiedzy marketingowej, do najświeższych danych rynkowych, do najnowszych trendów w wiedzy marketingowej.
"Brand X" jest popularnym określeniem "zwykłego produktu" w języku angielskim. Idiom ten został wybrany jako nazwa firmy jako ilustracja wysiłku wkładanego w tworzenie strategii kreujących efektywne i wyróżniające się marki. "Chodzi o przekształcanie nieznanego produktu w dobrze znana markę" mówi Tomek Siedlecki. "X oznacza tez mnożnik zysków, oraz odrobinę tajemnicy obecnej w każdym marketingowym projekcie. Ponadto od początku chcieliśmy mieć stuprocentowa znajomość marki" śmieje się Antoni Janssen.
Tomek Siedlecki i Antoni Janssen mają wieloletnie doświadczenie w pracy w działach marketingu, w reklamie i w public relations. Obecnie Brand X prowadzi projekty m.in. dla firm z branż finansowych i FMCG.
Inne
Dołącz do dyskusji: Jak przekształcić zwykły produkt w niezwykłą markę