„Jak skoczyć, to na Żubra” - Kompania Piwowarska rusza z nową kampanią (wideo)
Kompania Piwowarska przygotowała na sezon letni nową kampanię dla marki Żubr. W akcji pod hasłem „Jak skoczyć, to na Żubra” pokazano „wyskoki” na grzyby, ryby, grilla itp. Działania realizują firmy: PZL, OTO Film, Platige Image, Juice, Tailor Made PR, Huta 19 i Zenith.
W ramach nowej kampanii piwa Żubr zaplanowano nowy spot i aktywację konsumencką. W reklamie nawiązano do różnorodnych małych i dużych „wyskoków”: na grzyby, ryby, grilla plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.
- Lato to czas wyjazdów, bliższych i dalszych wypadów za miasto. W nowej reklamie i całej aktywacji Żubr nawiązuje do tego w charakterystyczny dla siebie sposób. Spot nie tylko trzyma w napięciu, ale także wyjątkowo zachwyca stroną wizualną. Dbałość o najdrobniejsze szczegóły to znak rozpoznawczy filmów Żubra. W połączeniu z żubrowym humorem tworzy recepturę, którą tak cenią fani - mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.
30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych, dodatkowo zaplanowano działania w internecie oraz social mediach. W wakacje odbędzie się ogólnopolska aktywacja, w ramach której na facebookowym profilu marki nagradzane będą najciekawsze pomysły i zdjęcia z letnich, plenerowych wypadów z Żubrem. Aktywacja rozpocznie się pod koniec czerwca.
Za kreację i przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image, a za udźwiękowienie studio Juice. Działania social media oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a digital - Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Jak skoczyć, to na Żubra” - Kompania Piwowarska rusza z nową kampanią (wideo)