SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak szukamy i oglądamy wideo online

Tworzone przez użytkowników treści tekstowe i wideo stanowiąobecnie 13 procent całej zawartości Internetu, w porównaniu do 1procenta przed trzema laty.

Jak wynika z danych firmy Bear Stearns, ponad 3/4 amerykańskichinternautów szuka treści wideo w serwisach zajmujących siękonkretnie tą tematyką (np. YouTube).

Podobna liczba użytkowników korzysta z linków przesyłanych imprzez znajomych, blisko 60 procent z wyszukiwarek, a około połowaze stron firm medialnych, takich jak MTV czy ABC.

1/3 amerykańskich użytkowników Internetu, gdyby miało takąmożliwość, wolałoby oglądać wideo online na swoich telewizorach. 21procent nie lubi oglądać klipów na ekranach swoich komputerów

Dołącz do dyskusji: Jak szukamy i oglądamy wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl