Jest NoToFrugo
3 lutego 2003 r. krakowska agencja interaktywna Globalny Internet, uruchomiła nowy serwis internetowy dla marki Frugo.
Frugo oraz serwis NoToFrugo.pl to mieszanina naturalności spełniających, w obu przypadkach, oczekiwania młodych ludzi.
Frugo to naturalność owoców i naturalność smaku.
Natomiast NoToFrugo.pl to naturalność zabawy, naturalność swobodnej ekspresji i naturalność kontaktów.
Naturalność zabawy to ogólne przymrużenie oka na przekaz informacji wyrażonej specyficznymi nazwami serwisu, niecodzienną semantyką zwrotów oraz sposobem zwracania się do użytkowników serwisu.
Naturalność swobodnej ekspresji to propozycja dla wszystkich, którzy chcą się wypowiedzieć. Nie tylko słowami, ale również czynnym udziałem. Użytkownicy będą zapraszani i mobilizowani do pobudzenia własnej niczym nieograniczonej wyobraźni, w celu wykreowania wyjątkowego i nowego świata Frugo. Serwis zaproponuje udział w konkursach w różnych kategoriach. Śmiało można powiedzieć: dla każdego coś miłego. Ekspresja słowna znajdzie swoje odzwierciedlenie na forum dyskusyjnym.
Naturalność kontaktów to przede wszystkim darmowe konta pocztowe w domenach związanych z Frugo, możliwość skorzystania z konta pocztowego z poziomu serwisu oraz za pomocą klienta poczty elektronicznej. Naturalność kontaktów to dla nas również SMSy i darmowa bramka. Jednym z udogodnień pestki komórkowej (bramki SMS) to tzw. szybkie wybieranie numeru adresata SMSa.
W serwisie jest wszechobecny duchem i ciałem Woodz, którego zadaniem jest moderowanie serwisu, inspirowanie, kierowanie i zachęcanie użytkowników do kreatywnych i nietuzinkowych działań.
Dołącz do dyskusji: Jest NoToFrugo