„Julia” o nowej porze wygrywa tylko z Dwójką
Telenowela „Julia” w pierwszym tygodniu nadawania o nowej porze gromadziła średnio 1,37 mln widzów. To mniej niż notowały w tym czasie TVP1 i Polsat, ale TVN wygrywał w paśmie emisji serialu z TVP2.
Oglądalność „Julii” w okresie od 3 do 7 września br. wyniosła 1,37 mln widzów przy udziale na poziomie 15,83 proc. w grupie wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial jest obecnie nadawany w dni powszednie o godz. 17.25, natomiast przed wakacjami odcinki oglądać można było pół godziny później. Największą widownię zgromadził epizod pokazany 7 września br. - obejrzało go 1,48 mln widzów.
Stacja w paśmie emisji „Julii” zajmuje trzecie miejsce w rynku za TVP1, nadającą w tym czasie głównie „Jaką to melodię?”, co daje jej 23,26 proc. udziału i Polsatem („Dlaczego ja?”; 22,44 proc.). TVN radzi sobie jednak lepiej niż TVP2 (serial „Castle”; tylko 4,95 proc. udziału).
Dla porównania, w okresie od stycznia do czerwca br. serial „Julia”, nadawany wówczas o 17.55, śledziło średnio 2,1 mln widzów, a udział produkcji był wyższy niż obecnie, bo wyniósł przeciętnie 17,68 proc. (więcej na ten temat).
autor: FOTO TVN/ Michał Lichtański, Agencja EAST NEWS
Widownia „Julii” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
03-09-2012 | 1 311 961 | 15,64% |
04-09-2012 | 1 404 183 | 17,05% |
05-09-2012 | 1 249 462 | 14,57% |
06-09-2012 | 1 416 170 | 15,38% |
07-09-2012 | 1 484 044 | 16,43% |
Średnia | 1 373 456 | 15,83% |
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVP1 | 2 026 498 | 23,26% |
Polsat | 1 954 904 | 22,44% |
TVN - Julia | 1 373 456 | 15,83% |
TVP2 | 430 922 | 4,95% |
Dołącz do dyskusji: „Julia” o nowej porze wygrywa tylko z Dwójką