SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Just dla AMICA

Just wygrał przetarg na obsługę klasycznej kampanii dla marki Amica

Zadaniem dla Just jest wzmocnienie obszaru komunikacji marki i zintensyfikowanie działań ATL w stosunku do lat poprzednich.

Przyjęta strategia ma doprowadzić do nowej percepcji i wzmocnienia siły marki Amica.

W listopadzie 2003 roku rozpisany został przetarg, do którego zaproszono cztery agencje reklamowe. Agencje prezentowały strategie rozwoju marki, strategie komunikacji oraz strategie medialne.

Just rozpocznie pracę dla marki Amica w lutym 2004 roku, zajmując się pełną obsługą marki oraz jej komunikacją w kanałach klasycznych. Dla potrzeb prosprzedażowych linia kreacyjna zostanie zaadaptowana dla działań below the line.

Pierwsze efekty pracy agencji mają być widoczne w maju.

Dołącz do dyskusji: Just dla AMICA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl