SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justtag przejmuje Audience Solutions

Justtag Group, spółka technologiczna należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, przejęła Audience Solutions (d. Netsprint Audience), agencję targetowania marketingowego w internecie. Wartości transakcji nie ujawniono.

Tomasz Chłodecki Tomasz Chłodecki

Justtag Group przejęła zespół i klientów Audience Solutions. Dzięki transakcji (największej w historii firmy) spółka zyskała kompetencje oraz technologie potrzebne markom e-commerce przy kampaniach w internecie. Już wcześniej Justtag specjalizowała się w realizacji kampanii reklamowych i analityce danych pomagających przyciągać klientów do sklepów stacjonarnych.

- Od teraz marketerzy współpracujący z Justtag mogą nie tylko budować internetowe kampanie marketingowe w oparciu o zachowania klientów w offline i mierzyć ich wpływ na sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ale także wykorzystywać unikalne segmenty online i wykorzystywać je do efektywniejszych kampanii dla e-handlu – podkreśla Tomasz Chłodecki, prezes spółki.

-  Obecna sytuacja rynkowa jeszcze bardziej pokazuje, jak istotne są jakościowe dane w działaniach marketingowych czy podejmowaniu strategicznych decyzji. Dziś każdy pragnie lepiej zrozumieć swojego konsumenta, niezależnie czy odwiedza on stronę www, czy sklep stacjonarny, a także do niego dotrzeć i zmierzyć zwrot z inwestycji. Nowy sojusz Justtag i Audience Solutions umożliwia to i oznacza kompleksowe rozwiązania dla marek online jak i offline – podkreśla Łukasz Wejchert, jeden z właścicieli Grupy Dirlango. 

Justtag z KoalaMetrics i JustWIFI

Do Justtag należą usługi JustWIFI i KoalaMetrics. Ta pierwsza to system emisji reklam użytkownikom darmowych sieci wi-fi działający m.in. na największych lotniskach w Polsce, w pociągach Grupy PKP i placówkach Poczty Polskiej. Natomiast KoalaMetrics (przejęte przez firmę w połowie 2017 roku) oferuje w modelu software as a service narzędzie do pomiaru efektów kampanii internetowych także poza siecią.

Na początku br. część udziałów Justtag przejął Deutsche Telekom (właściciela m.in. sieci T-Mobile) poprzez swój inkubator technologiczny hubraum. Zapowiedziano, że środki od nowego inwestora przyspieszą ekspansję zagraniczną firmy.

Według danych z KRS w 2018 roku firma zanotowała 3,31 mln zł przychodów i 631,3 tys. zł straty netto, wobec 2,92 mln zł przychodów i 13,7 tys. zł straty rok wcześniej.

Justtag należy do grupy kapitałowej Dirlango kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta, w przeszłości m.in. prezesa Onetu i udziałowca Grupy ITI. Do Dirlango należą też Grupa Netsprint i iTaxi oraz kupiony wiosną ub.r. pakiet akcji platformy zakupowej Wish.

Dołącz do dyskusji: Justtag przejmuje Audience Solutions

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
ja bym to czytał tak : wyjęliśmy z grupy koszty audience żeby poprawić wynik i jakkolwiek sprzedać grupę, co właśnie robimy
0 0
odpowiedź
User
Zbyszek
ja bym to czytał tak : wyjęliśmy z grupy koszty audience żeby poprawić wynik i jakkolwiek sprzedać grupę, co właśnie robimy

i bardzo dobrze to odczytujesz :)
0 0
odpowiedź