K2 dla Peugeot 207
Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią 'Dni Otwartych' ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy modelu 206.
Kampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor zapachów, będący w stanie sprostać najbardziej wyrafinowanym gustom.
Zespół K2 przygotował kreacje do całej kampanii wizerunkowej w Internecie. W kampanii wykorzystywana jest szeroka gama niestandardowych form e-reklamowych, takich jak spoty TV, Expand Billboardy oraz DHTML Rectangle.
Użytkownicy Wirtualnej Polski mogą zobaczyćspot TV, zaś odwiedzający portal Gazeta.pl Expand Billboard z licznymi motylami w motywie. Istotnym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są również wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do odwiedzenia salonów zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet - link tekstowy.
Kampania potrwa do 30 czerwca.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: K2 dla Peugeot 207