Kampania proszku Jelp na początku 2005 roku
Duńska firma Danlind, producent proszku dla dzieci i alergików Jelp, planuje w Polsce kampanię reklamową na pierwszy kwartał 2005 roku
Szuka agencji i domu mediowego - podał Press
Celem kampanii będzie poinformowanie konsumentów o nowym wizerunku marki. Od października Jelp jest dostępny w sklepach w nowym opakowaniu – wprowadzono na nim napis: ”Hipoalergiczny proszek do prania bielizny niemowlęcej i odzieży dziecięcej”. Zamiana opakowania jest efektem badań konsumenckich przeprowadzonych wśród kobiet w ciąży oraz matek niemowląt i dzieci w wieku do 4 lat (badania przeprowadziła firma Kleffmann & Partner). Działania PR dla Danlind prowadzi Agencja Effective PR.
Na początek przyszłego roku firma planuje także kampanię reklamową w prasie i promocje konsumenckie w punktach sprzedaży. Reklamy przygotowała kopenhaska agencja Hartmann & Schmidt. Producent proszku szuka obecnie polskiej agencji, której powierzy ich adaptację, oraz domu mediowego. W ramach kampanii zostanie uruchomiony także wortal internetowy jelp.pl.
press
Dołącz do dyskusji: Kampania proszku Jelp na początku 2005 roku