Kampania reklamowa kredytów hipotecznych Millennium
Promuje rozwiązanie, jakim jest możliwość skorzystania z 3-miesięcznej karencji w spłacie kapitału i odsetek oraz niską marżę.
Reklamy kredytu hipotecznego Millennium pojawiać się będą w telewizji, radiu oraz w prasie. Kampania potrwa ponad miesiąc.
Trzonem kampanii promującej kredyty hipoteczne jest reklama telewizyjna, którą od wczoraj obejrzeć można w stacjach publicznych (TVP1, TVP2, TVP3) oraz komercyjnych (Polsat, TVN, TVN7, TVN24). Reklama przygotowana została przez agencję Mather Communication w ścisłej współpracy ze studiem Arizona Films. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Tu będziemy szczęśliwi”. Reklama oparta jest na zainspirowanej przez życie myśli przewodniej – większość Klientów na zakup nieruchomości i związane z tym opłaty przeznacza całe swoje oszczędności, dlatego często brakuje im pieniędzy. Spot przedstawia historię pary młodych ludzi, którzy właśnie wprowadzili się do wymarzonego mieszkania i urządzają je. Dzięki nowej konstrukcji kredytu hipotecznego w Millennium, spłatę rat kredytu rozpoczną dopiero po czterech miesiącach od zaciągnięcia zobowiązania.
Na uwagę zasługuje tło muzyczne. Jest to piosenka "The Leavers Dance", popularnej w Europie i za oceanem grupy The Veils. Utwór pochodzi z płyty „The Runaway Found”, która także w Polsce spotkała się z ciepłym przyjęciem, głownie za sprawą niebanalnych tekstów oraz unikalnego głosu Finna Andrewsa.
Od 10 do 28 kwietnia br. w radiu Zet, RMF FM oraz w Programie III Polskiego Radia emitowane będą 30 sekundowe spoty kredytów hipotecznych Millennium.
Reklamy prasowe publikowane będą w ogólnopolskim wydaniu Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej, Newsweeku, Polityce oraz w magazynach wnętrzarskich Murator, Cztery Kąty i M jak Mieszkanie. Kampania odejmie także dodatki Gazety Wyborczej poświęcone nieruchomościom wydawane we wszystkich większych miastach m.in.: Gazeta Wyborcza Nieruchomości Kraków, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław. Dodatkowo kreacje prasowe pojawią się w wyspecjalizowanej prasie branżowej jak np. Łódzki Rynek Nieruchomości czy Małopolski Kurier Nieruchomości.
Kampanii reklamowej towarzyszyć będą także banery w Internecie oraz materiały BTL w oddziałach Millennium – plakaty oraz ulotki.
Kreację wszystkich materiałów reklamowych przygotowała agencja Mather Communication. Media zakupił dom mediowy Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa kredytów hipotecznych Millennium