SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa programu lojalnościowego Happy Taniej

Nowe hasło programu lojalnościowego Happy Taniej dla stałych użytkowników Tak Tak to 'Warto zostać dłużej'.

Od 28 stycznia br. reklamę oferty  można oglądać w telewizji. Film przedstawia grupę rozbawionej młodzieży na słonecznej, nadmorskiej plaży. Sceneria gorącego lata prezentowana w środku mroźnej zimy nawiązuje do unikalnego charakteru programu.

Happy Taniej jest pierwszą tego typu propozycją, dzięki której użytkownicy telefonów na kartę są premiowani za staż w sieci i mogą korzystać z jeszcze tańszej, bardzo prostej i nieograniczonej w czasie oferty. W ubiegłym roku wprowadzono ofertę dla klientów korzystających z usług Tak Tak przez przynajmniej 4 miesiące. Cena za minutę połączenia to w tym przypadku 69 groszy brutto, a SMS-a 16 groszy brutto. 23 stycznia br. uruchomiono kolejny etap programu, dla użytkowników korzystających z usług Tak Tak osiem miesięcy. Dzięki nowej ofercie płacą oni za minutę rozmowy tylko 59 groszy brutto, czyli o 10 gr mniej, niż w Happy Taniej po 4 miesiącach i o 18 groszy mniej w stosunku do podstawowej taryfy Happy. Na rynku telefonów na kartę jest to obecnie najniższa cena za minutę połączenia i SMS-a do wszystkich sieci. W ciągu zaledwie 4 dni od wprowadzenia nowej taryfy skorzystało z niej ponad 30 tysięcy użytkowników - czytamy w komunikacie prasowym.


Przygotowana na szeroką skalę kampania reklamowa programu Happy Taniej obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat i TV4, TVN7 i stacje tematyczne), jak również prasę: dzienniki (m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt), tygodniki, magazyny kolorowe (m.in. Gala, Viva, Elle, Focus, Avanti) i prasę telewizyjną. Reklama obecna będzie także w radiu (m.in. RMF, ESKA, PR3), w Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kreację przygotowała agencja G7, a media zaplanowała agencja OMD.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa programu lojalnościowego Happy Taniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl