SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzruszająca kampania świąteczna brytyjskiego McDonald’s „#ReindeerReady” (wideo)

Tegoroczna kampania McDonald’s w Wielkiej Brytanii pokazuje radość z oczekiwania na świąteczny czas. Za przygotowanie spotu odpowiada londyńska filia agencji Leo Burnett.

Trwający 90 sekund spot świąteczny McDonald’s opowiada historię kilkuletniej dziewczynki. Dziecko podczas posiłku w McDonald’s nie zjada wszystkiego, zostawia przy sobie małą marchewkę. Kiedy ojciec pyta, po co, ta z rozbrajającą szczerością przyznaje, że smakołyk zostawia dla renifera. Nie wypuszcza warzywa z rąk, aż do chwili gdy brat oznajmia jej coś zaskakującego. Okazuje się, że będzie potrzebowała więcej marchewek.

- Nasza kampania skupia się na ekscytacji, wyczekiwaniu i małych chwilach magii towarzyszących okresowi przedświątecznemu – komentuje Emily Somers, odpowiedzialna za marketing w brytyjskim oddziale McDonald’s.

Za kreację świątecznego spotu, emitowanego m.in. w największych brytyjskich stacjach telewizyjnych, odpowiada oddział agencji Leo Burnett z Londynu. Świąteczną kampanię marki uzupełniają działania na Snapchatcie, gdzie przygotowano specjalną aktywację – grę dla użytkowników, której bohaterem jest renifer. Za tę część odpowiada agencja MPC Creative.

Dołącz do dyskusji: Wzruszająca kampania świąteczna brytyjskiego McDonald’s „#ReindeerReady” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Brutalne granie na emocjach, a przesłanie jedno aby jak najwięcej pieniędzy zostawić tylko w jednym słusznym barze z fastfoodem. A ludzie tacy naiwni i tak łatwo dają się manipulować!
odpowiedź