Wzruszająca kampania świąteczna brytyjskiego McDonald’s „#ReindeerReady” (wideo)
Tegoroczna kampania McDonald’s w Wielkiej Brytanii pokazuje radość z oczekiwania na świąteczny czas. Za przygotowanie spotu odpowiada londyńska filia agencji Leo Burnett.
Trwający 90 sekund spot świąteczny McDonald’s opowiada historię kilkuletniej dziewczynki. Dziecko podczas posiłku w McDonald’s nie zjada wszystkiego, zostawia przy sobie małą marchewkę. Kiedy ojciec pyta, po co, ta z rozbrajającą szczerością przyznaje, że smakołyk zostawia dla renifera. Nie wypuszcza warzywa z rąk, aż do chwili gdy brat oznajmia jej coś zaskakującego. Okazuje się, że będzie potrzebowała więcej marchewek.
- Nasza kampania skupia się na ekscytacji, wyczekiwaniu i małych chwilach magii towarzyszących okresowi przedświątecznemu – komentuje Emily Somers, odpowiedzialna za marketing w brytyjskim oddziale McDonald’s.
Za kreację świątecznego spotu, emitowanego m.in. w największych brytyjskich stacjach telewizyjnych, odpowiada oddział agencji Leo Burnett z Londynu. Świąteczną kampanię marki uzupełniają działania na Snapchatcie, gdzie przygotowano specjalną aktywację – grę dla użytkowników, której bohaterem jest renifer. Za tę część odpowiada agencja MPC Creative.
Dołącz do dyskusji: Wzruszająca kampania świąteczna brytyjskiego McDonald’s „#ReindeerReady” (wideo)