XTB będzie promowany w Kanale Sportowym
Platforma inwestycyjna XTB została partnerem marketingowym Kanału Sportowego, będzie promowana w części jego programów.
W ramach współpracy platforma XTB będzie promowana jako partner w programach „Oktagon Live” i „W Ringu” dotyczących sportów walki. Ponadto jej logo będzie pojawiało się w kilku innych cyklach Kanału Sportowego, m.in. „Dziennikarskim Zerze” i „Hejt Parku”.
- Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, ponieważ jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami - komentuje Szymon Szymański, chief growth officer w XTB.
Od października ub.r. platforma jest sponsorem tytularnym gal KSW, współpracuje też ze Speed Games i Klubem Przedsiębiorczości. Natomiast od września ub.r. w jej reklamach występuje zawodnik mieszanych sztuk walki Conor McGregor, współpracę zaplanowano na dwa lata.
Jak informowaliśmy niedawno, w ub.r. Kanał Sportowy przy ok. 25 mln zł przychodów sprzedażowych osiągnął ok. 7-7,5 mln zł zysku operacyjnego. Jego prezes Maciej Sawicki zdementował pogłoski o rozmowach w sprawie przejęcie części udziałów firmy przez Canal+ Polska.
Kanał Sportowy działa od wiosny 2020 roku na swoim głównym kanale youtube’owy ma 943 mln subskrybentów, a zamieszczone tam materiał odtworzono prawie 500 mln razy. W październiku uruchomił własną platformę streamingową oraz aplikacje na urządzenia mobilne i smart tv.
Udziałowcami i głównymi twórcami Kanału Sportowego są Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski.
Dołącz do dyskusji: XTB będzie promowany w Kanale Sportowym