Karolina Korwin-Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szymanekpromują Radio PiN
W połowie września Radio PiN wystartuje z kampanią reklamową.Hasłem przewodnim kampanii będzie "Przerwa na lounge". W kampaniiwykorzystano wizerunki Karoliny Korwin-Piotrowskiej, MichaelaMoritza oraz Cezarego Szymanka.
Prezenterzy stacji przedstawieni są na tle przedmiotów,kojarzonych z trzema głównymi filarami tematycznymi Radia PiN -kulturą, muzyką i biznesem.
Kampania będzie obejmowała Warszawę i Łódź, w której Radionadaje od 1 września na częstotliwości 102.3 FM.
Oprócz outdooru, będzie wykorzystana również prasa. Za kreacjęodpowiada team kreatywny: Monika Donner-Trelińska oraz DymitrSłupczyński.
Nośniki Radio PiN zakupiło we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Karolina Korwin-Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szymanekpromują Radio PiN