SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

Nową twarzą reklamową BZ WBK został Kevin Spacey. To kolejny - po Chucku Norrisie, Antonio Banderasie, Gerardzie Depardieu i Dannym DeVito - hollywoodzki aktor promujący ten bank.

Działania reklamowe BZ WBK z udziałem Kevina Spacey startują już w oddziałach banku, z początkiem przyszłego tygodnia ruszą w prasie i internecie, a 1 października rozpoczną się w telewizji. W pierwszej kampanii promowane jest Konto Godne Zaufania, po otwarciu którego można zdobyć do 700 zł nagrody (za odpowiednio wysokie wpływy na rachunek i płatności bezgotówkowe oraz przelewy). Aktor ma symbolizować skuteczność i nowoczesność banku oraz wysokie wymagania jego klientów.

- Kevin Spacey dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji. Jego charyzmatyczna osobowość idzie w parze z filozofią banku, który także stale poszukuje i proponuje klientom innowacyjne podejście ułatwiające szeroko rozumiane "bankowanie” - opisuje Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK.

Bank zapowiada, że będzie to największa akcja reklamowa w jego historii. Tak duża skala działań wynika m.in. z faktu, że z początkiem br. BZ WBK przejął Kredyt Bank. Pierwszą dużą akcją marketingową skierowaną także dla dawnych klientów Kredyt Banku, którzy przeszli do BZ WBK, była „Wakacyjna losomania” (przeczytaj o tym więcej). Natomiast z udziałem Kevina Spacey tylko do końca br. planowanych jest kilka odsłon kampanii.

Przypomnijmy, że od początku ub.r. do połowy br. BZ WBK reklamował Chuck Norris. Przy czym w tegorocznych kampaniach zszedł na drugi plan, a na pierwszym pojawili się polscy aktorzy - Iza Kuna (obejrzyj ten spot) i Piotr Cyrwus (zobacz to). We wcześniejszych latach bank reklamowali inni zagraniczni aktorzy: Antonio Banderas, Gerard Depardieu, Danny DeVito i John Cleese. Z kolei w spotach sponsorskich banku przy transmisjach z meczów piłkarskiej reprezentacji Polski od wiosny br. występuje legendarny brazylijski piłkarz Pele (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Obsługą reklamową BZ WBK zajmują się agencja Red8 Advertising i dom mediowy Starcom. Produkcją spotów z Kevinem Spacey - wyreżyserowanych przez Jurka Bogajewicz (reżysera seriali "Kasia i Tomek", "Niania" i "Camera Cafe") - zajął się dom produkcyjny PropellerFilm.
 

Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
beznadziejny wybór
0 0
odpowiedź
User
omnia
A pieniążki z Polski. fru, fru fru

A Polacy za chlebem z Polski fru, fru, fru
0 0
odpowiedź
User
ewa balicka
fajnie, ale chyba więcej by zyskali klientów jakby znieśli opłaty za prowadzenie konta, karty i przelewy...
0 0
odpowiedź